کيانوش رحمتي: الاتفاق تيم ضعيفي نيست

من دقايقي از بازي اين تيم مقابل الهلال را در فينال جام پادشاهي عربستان ديدم. به نظر من الاتفاق تيم ضعيفي نيست و برانکو ايوانکويچ يک مربي باتجربه است.

کيانوش در گفت‌وگو با سايت گل ابتدا در مورد بازي با ذوب آهن مي‌گويد:«‌ما هر دو نيمه بازي خوبي را ارائه داديم و بعد از شکست در دربي و تساوي مقابل سايپا توانستيم خيلي زود خودمان را جمع‌وجور کنيم. به نظر من استقلال در اين مسابقه مستحق برد بود و به آنچه که مي‌خواست رسيد.»

رحمتي در پاسخ به اين سوال که ذوب آهن را چطور ديديد خاطرنشان مي‌کند:« ذوب آهن از شرايط ايده آل هميشگي فاصله داشت ولي جزو تيم‌هايي است که فوتبال را با برنامه بازي مي‌کند. ما بازي سختي را برديم ولي نبايد از انديشه‌هاي ذوب آهن به سادگي عبور کنيم.»
هافبک دفاعي استقلال در مورد رويارويي با الاتفاق مي‌گويد:« من دقايقي از بازي اين تيم مقابل الهلال را در فينال جام پادشاهي عربستان ديدم. به نظر من الاتفاق تيم ضعيفي نيست و برانکو ايوانکويچ يک مربي باتجربه است. ما بايد مقابل اين تيم با هوش بازي کنيم و اميدوارم هواداران هم مثل بازي با ذوب آهن از تيم ما حمايت کنند.»

او در پايان حرف‌هايش در مورد از دست دادن صدرنشيني استقلال در ليگ برتر مي‌گويد:« اين موضوع نگران‌کننده است ولي من مطمئن هستم که در بازي‌هاي آينده مي‌توانم به صدر برگرديم. امسال مصدوميت بازيکنان تمرکز ما را خراب کرد ولي ما ديگر نبايد به اين موضوع فکر کنيم. ما بايد بدانيم که با همين نفرات بهترين نتايج را بگيريم.»
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا